Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 24.01.2020, 18:24

          Костопільська

         загальноосвітня

            школа І-ІІІ 

          ступенів № 2

Меню сайту
Пошук
Форма входу
Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Візитівка закладу

Візитівка закладу

Мета життєдіяльності

Пошук та творчість, пробудження думки,

Віра й довір’я, і дружні стосунки,

Розвиток здібностей та інтересів,

Навичок перших майбутніх професій.

Понад програму за вибором курси,

Для розвитку власних потреб та ресурсів.

Корисне й цікаве на кожному кроці

Несе свій заряд позитивних емоцій.

Учитель і батько, школяр і дитина –

Це школа, сім’я – це родина.

 

Гімн школи

Рідна школо моя,
Славить тебе наша дружна 
учнівсько-батьківська сім’я.
Гімн рідної школи 
дзвінко луна, і поспішає до неї 
уся дітвора.
Приспів:
А рідна школа завжди молода, бо не старять її ні роки, ні біда.
Для школи коханої
Хай пісні веселі дзвенять,
Ведучи в храм науки малят.
 
Із часом ми в ногу ідем,
Комп’ютери, інтели – всі пізнаєм.
Вчимось, фантазуєм і дружно живем,
І всіх європейців ми доженем.
 

Приспів.

Традиції школи ми збережем,
Усіх випускників ми зберем.
Бо школа для всіх поколінь дорога і близька,
Друга ненька кохана вона.

Приспів.

 

 

Статистична довідка

 Станом на 01.09.2018 року:

- здійснено 44 випусків учнів 9-х та 28 випусків учнів 11-х класів;

- приступило до навчання 450 учнів; укомплектовано 20 класи;

 

Форма власності: комунальна.

Фінансування: кошти бюджету районної  адміністрації, меценатів, батьківської громадськості.

Засновник закладу: Костопільська районна рада Рівненської області.

Концепція розвитку школи

Головне завдання школи

Виховання компетентної, відповідальної за своє життя людини.

Домінанти компетентнісного підходу до освіти в нашій школі:

- життєтворча спрямованість навчально-виховного процесу.

- переорієнтація на самореалізацію особистості.

- діяльнісна спрямованість

- самонавчання та самовиховання.

- партнерство вчителів та учнів.

- варіативність

- індивідуалізація

Соціально-стратегічна місія школи: створення культуротворчої освітньої системи, ядром якої є розробка концептуальних, змістовних і технологічних засад розвитку життєвої компетентності дитини, освоєння молодою людиною технологій життєвого успіху, інтеграції її в демократичне суспільство з ринковою економікою.

Стратегічна мета розвитку школи: створення умов для отримання кожним учнем того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям; розвиток інтелектуальної, емоційної сфери дитини, формування його ціннісних орієнтирів, прищеплення навичок соціальної компетентності через включення кожного школяра в систему ранньої предметної орієнтації, професійного самовизначення, профільного навчання.


Copyright MyCorp © 2020<>